amacim sadece vajina yalamak

amacim sadece vajina yalamak
Beraber oldugum bir kadın sadece vajinasini yalayacagimi düşünmemiş Yani özetle inanamadim ama vajinami yalatmayi o kadar cok istiyordum ki engel olamadim. Vajina yalama istegimi paravan olarak kullandigimi sanmis. Yani buluşunca vajinasini bir kac dakika yaladiktan sonra sikecegimi sanmis. O zaman anladimki bu sekilde dusunen cok hanim olabilir o nedenle tekrar belirtmek istedim. vajinanizi yalamak istiyorum. Daha once de belirttim evliyim. Cinsel iliskiyle ilgili bir problemim bulunmuyor. Esim vajinasini yalatmak istemedigi icin bu sekilde arayis icindeyim.Bu sekilde saatlerce vajina yaladim. 


Amacim sadece ve sadece keyfilice Vajina yalamak


vajina yalamak am yalamak
Sadece saatlerce keyifle vajinanizi yalamak istiyorum. Baska bir talebim olmayacak sizden. Ama siz eger cinsel farkli isteklerde, taleplerde bulunursaniz yerine getiririm. 

Ustumu dahi cikarmadan saatlerce vajina yaladigimi biliyorum. Endise etmeyin sizin isteginiz haricinde sizden baska talebim olmayacak.


Sadece vajinasını yalatmak isteyen kadınlar mesaj atsınlar

Adınız
Mail Adresiniz:
Detaylı Mesajınız:
Am yalatmak Am-yalatmak Vajina yalatmak Vajina-yalatmak

Dapatkan Tips Menarik Setiap Harinya!

  • Dapatkan tips dan trik yang belum pernah kamu tau sebelumnya
  • Jadilah orang pertama yang mengetahui hal-hal baru di dunia teknologi
  • Dapatkan Ebook Gratis: Cara Dapat 200 Juta / bulan dari AdSense

4 Responses to "amacim sadece vajina yalamak"

Catatan Untuk Para Jejaker
  • Mohon Tinggalkan jejak sesuai dengan judul artikel.
  • Tidak diperbolehkan untuk mempromosikan barang atau berjualan.
  • Dilarang mencantumkan link aktif di komentar.
  • Komentar dengan link aktif akan otomatis dihapus
  • *Berkomentarlah dengan baik, Kepribadian Anda tercemin saat berkomentar.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel