Am yalamayi ozledim

Am yalamayi ozledim

Am yalamayı özledim.


Daha tatilin ilk günü ve istanbulda olmamak koymaya basladi. Am yalama ihtimalim yok burda. Am yalamayi o kadar özledim ki şimdiden su satırları yazarken ağzım sulanıyor, sanki önümde sulu güzel bir vajina yalamaya baslamısım. Kilodunun ustunden operkenki sıcak amcik kokusu... Offf oyle bir canım çekiyorki suan anlatamam.


vajina yalamayi ozledim
am yalamayi ozledim
 Opusurken etli bir amcığı kilodunun ustunden avuclayarak oksamak. Oksadiktan sonra amcigin tadı ve muhtesem kokusunu kilodun ustunden hissetmek. Kilodun ustunden sıcakligı dudaklara gelmesi ve o dayanilmaz kokusu azmıs sulanmıs yalanmaya hazır am kokusu.. 

Sulanmıs ve iyice zevke gelmis amin kokusu  da tadı da baska.

Okşayıp, avuclayıp bir ami tam yalanacak kıvama geldiginde,  kafayi guzelce amcığa gomup keyiflice yalamak. Dille o guzel amcıgın yarıgı ayirmak ve sonra etli dudaklari emmek. Vajina dudaklarina bayılıyorum. Am yalamak benim icin baska bir boyut. Am yalamak offf kelimsi bile yeter.

Istanbula dondugum zaman programızı yapalım am yalamak istiyorum hemde deli gibi...





Am yalatmak Am-yalatmak Vajina yalatmak Vajina-yalatmak

Dapatkan Tips Menarik Setiap Harinya!

  • Dapatkan tips dan trik yang belum pernah kamu tau sebelumnya
  • Jadilah orang pertama yang mengetahui hal-hal baru di dunia teknologi
  • Dapatkan Ebook Gratis: Cara Dapat 200 Juta / bulan dari AdSense

"Am yalamayi ozledim"

Yorum Gönder

Yorum Kuralları
  • Iletisim icin iletisim sayfasini kullanin.
  • Telefon numarasi paylasmak yasak.
  • Calsımayan video icin yorum yapın.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel