am yalarim

am yalarim
am yalarım
Saatlerce bıkmadan am yalarım

36 yaşında evli bir erkeğim ama eşim bu tarz oral seksten nefret ediyor. Benimse en büyük keyfim. Bu nedenle bu konuda ciddi amını yalatmak isteyen bir hanımla tanışmak istiyorum. istanbul da oturan ve amını doyasıya yalatmak isteyen güzel bir hanım arıyorum. 

Yaşı önemli değil ama temizlik önemli, hijyen kurallarından ödün vermeyen temiz güzel bir hanımın amını saatlerce yalamak istiyorum. 

Amını yalatmak isteyen hanımlar iletişime geçebiliriz. Bunun haricin de farklı bir arayışım yok. Lütfen başka sebeplerle iletişime geçmiyelim. 

Gizlilik ve temizlik benim için önemli, gizlilik ve temizlik sizin için de öenmli olması gerekiyor. 


am emer
 Amınızı saatlerce güzelce yalatıp, amınızı emdirmek istiyorsanız bana ulaşın. Mesaj atmanız yeterli.

Dışarıda bir yerde 10-15 dk görüşelim, kararınızı ya hemen verirsiniz veya düşünüp daha sonra verirsiniz bu tamamen size kalmış sonra beraber oluruz veya olmayız. 


Bir abazalığım yok cinsel açıdan ama am yalamak benim için dünyanın en güzel şeyi o nedenle bu konuda benim kadar istekli iseniz görüşebiliriz. 



  Am yalatmak Am-yalatmak Vajina yalatmak Vajina-yalatmak

Dapatkan Tips Menarik Setiap Harinya!

  • Dapatkan tips dan trik yang belum pernah kamu tau sebelumnya
  • Jadilah orang pertama yang mengetahui hal-hal baru di dunia teknologi
  • Dapatkan Ebook Gratis: Cara Dapat 200 Juta / bulan dari AdSense

"am yalarim"

Yorum Gönder

Yorum Kuralları
  • Iletisim icin iletisim sayfasini kullanin.
  • Telefon numarasi paylasmak yasak.
  • Calsımayan video icin yorum yapın.

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel